• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
بایدها و نبایدهای لیست خریدهای تراکتور؛

دنیزلی به دنبال بازیکن خارجی در ترکیه

  • کد خبر : 3583
  • 10 تیر 1398 - 8:28
دنیزلی به دنبال بازیکن خارجی در ترکیه

خبر صبح/ مریم دالانی: تراکتور این روزها با وعده هایی که مالک متول این تیم در سال گذشته برای کهکشانی شدن تیم می داد هنوز فاصله دارد. تیم محبوب آذربایجان نسبت به سال گذشته تفاوت آنچنانی نکرده و غیر از رشید مظاهری که یکی از خریدهای خوب تراکتور لقب گرفته است و البته خانزاده در […]

خبر صبح/ مریم دالانی: تراکتور این روزها با وعده هایی که مالک متول این تیم در سال گذشته برای کهکشانی شدن تیم می داد هنوز فاصله دارد. تیم محبوب آذربایجان نسبت به سال گذشته تفاوت آنچنانی نکرده و غیر از رشید مظاهری که یکی از خریدهای خوب تراکتور لقب گرفته است و البته خانزاده در پست دفاع، تغییر آنچنانی در تیم شاهد نیستیم و چند بازیکن دیگر که تراکتور با آنها قرارداد امضا کرده آنچنان نمی توانند تیم را کهکشانی کنند. 

از اردوی تراکتورسازان اما خبر می رسد که مصطفی دنیزلی، در نظر دارد برای تقویت تیم، پنج بازیکن جدید به خدمت بگیرد که در میان بازیکنان مد نظر سرمربی سرخ پوشان، هم بازیکن خارجی و هم بازیکن داخلی به چشم می خورد. اما گل سرسبد این بازیکنان همچنان که یک هفته قبل هم خبر آن در همین رسانه اعلام شد، شاید حضور آقای گل فصل گذشته لیگ برتر باشد. 

کی روش استنلی؛ بمب نقل و انتقالات تراکتور

با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص آنتونی استوکس، باشگاه تراکتور با جدیت بیشتری خرید یک مهاجم خارجی باکیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

کی روش استنلی، مهاجم برزیلی تیم سپاهان اصفهان در لیگ هجدهم، یکی از گزینه هایی است که تراکتوری ها به شدت به دنبال جذب او هستند. بر اساس شنیده ها از منابع آگاه، صحبت هایی نیز بین طرفین صورت گرفته و حتی توافقاتی نیز در زمینه مالی به وجود آمده است.

لازم به ذکر است که کی روش استنلی فصل گذشته با زدن ۱۶ گل به همراه شیمبا، آقای گل لیگ برتر شد. بی شک خرید کی روش می تواند بمب نقل و انتقالاتی در لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

۳+۲ بازیکن

اما بر اساس آن چه که دنیزلی از باشگاه تراکتور درخواست کرده، قرار است ۲ بازیکن خارجی و ۳ بازیکن داخلی جدید به جمع تراکتورسازان اضافه شوند. با توجه به وضعیت بازیکنان فعلی حاضر در تیم تراکتور، این تیم مشکلی از بابت جذب بازیکن خارجی ندارد.

دفاع و حمله، خطوط نیازمند تقویت

با توجه به شرایط فعلی تیم تراکتورسازی، مصطفی دنیزلی، بخش اصلی خریدهای خود را به دو پست دفاع و حمله اختصاص داده است. بر این اساس حداقل ۲ مهاجم و ۲ مدافع در لیست خرید دنیزلی حضور دارند.

دنیزلی به دنبال بازیکن خارجی در ترکیه

مصطفی دنیزلی، برای جذب بازیکنان خارجی، اولویت اصلی خود را روی بازیکنان شاغل در سوپر لیگ ترکیه قرار داده است. با توجه به شناخت این مربی از بازیکنان حاضر در سوپر لیگ ترکیه، تصمیم یاد شده اتخاذ شده تا جذب بازیکن خارجی با ریسک کمتری انجام شود. در لیست خرید دنیزلی نام چند بازیکن شاغل در سوپر لیگ ترکیه به چشم می خورد و مذاکرات با این بازیکنان آغاز شده است.

لازم به ذکر است، باشگاه تراکتور آذربایجان تاکنون محمدرضا خانزاده، رشید مظاهری، میثم تیموری، سعید مهری و مهدی تیکدری را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته و می خواهد پنج بازیکن جدید دیگر را نیز جذب کند.

لینک کوتاه : https://khabaresobh.ir/?p=3583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.