• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
در این پست بازیکن بخرید؛

پیام تلویحی پاکو به مدیران تراکتور

  • کد خبر : 52551
  • 04 بهمن 1402 - 12:53
پیام تلویحی پاکو به مدیران تراکتور
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در بازی دوستانه با تصمیم عجیب خود پیامی غیرمستقیم را به مدیران این تیم ارسال کرد.

خبر صبح/ گروه ورزش: تراکتور در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تاکنون دو بازیکن جدید به خدمت گرفته که در این بین جذب مهاجم از اولویت‌های این تیم در پنجره زمستانی بود و با توجه به مشکلاتی که در خط آتش سرخ‌پوشان وجود داشت، استخدام «رومل کیوتو» بازیکن هندوراسی در راستای رفع این مشکل انجام گرفت.

اگرچه این بازیکن که اولین حضورش را در فوتبال ایران تجربه خواهد کرد، مثل هندوانه سربسته می‌ماند و معلوم نیست که جواب خواهد داد یا خیر، لیکن حضور‌ش نگرانی‌ها از بابت خط حمله را تا حدودی رفع کرده اما با این وجود، جذب یک مهاجم دیگر برای تقویت خط آتش ملموس به نظر می‌آید.

این درحالی است که در عمق اسکواد تراکتور باگ‌های بزرگ دیگری به چشم می‌آید و بدون تردید یکی از آن‌ها پست هافبک دفاعی‌‌ است؛ پستی که در یک تیم نقش محوری داشته و به عنوان پل ارتباطی میان خط دفاعی و حمله عمل و همزمان نقش تخریب کننده تاکتیک‌های حریف را هم ایفا می‌کند‌ و تی‌تی‌ها در این پست با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو‌ هستند.

تراکتور در این پست فقط یک بازیکن تخصصی دارد که «صفا هادی» هافبک عراقی است؛ این بازیکن مورد اعتماد سرمربی اسپانیایی است و در اغلب مسابقات نیم‌فصل اول نیز انتخاب پاکو خمز در ترکیب تی‌تی‌ها بود و‌لی نداشتن جانشین برای او با در نظر گرفتن‌ این نکته که بازی در این پست مستلزم بازی درگیرانه بوده و احتمال محرومیت و مصدومیت‌‌ زیاد است، می‌تواند دردسرساز شود.

مشکلی که در دیدار دوستانه روز گذشته تراکتور مقابل وایله دانمارک با تصمیم عجیب سرمربی این تیم سر باز زد و خمز که صفا هادی را از ابتدا به میدان فرستاده بود، در نیمه دوم با هدف استفاده از دیگر شاگردانش از میدان خارج کرد و در ادامه به دنبال غیبت محسوس این بازیکن در بازی که منجر به از دست رفتن برتری شد، بار‌ دیگر به زمین بازگرداند.

این تصمیم سرمربی اسپانیایی تراکتور در محافل هواداری این تیم چنین برداشت شده که پاکو‌ با این حرکت خود قصد داشته تا کمبودهای تیمش‌ در پست هافبک دفاعی را به مدیران باشگاه گوشزد کند‌ و به عبارتی پیامی غیرمستقیم را به مسئولان تراکتور مبنی بر لزوم جذب بازیکن در این پست ارسال کرده است.

لازم به ذکر است که در طول دو هفته گذشته خبرهای زیادی درباره علاقمندی باشگاه تراکتور به علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم گل‌گهر‌ سیرجان وجود داشته و حتی باشگاه تبریزی درخواست کتبی خود را‌ برای جذب این بازیکن به باشگاه سیرجانی ارسال کرد اما این معامله تاکنون جوش‌‌ نخورده و حتی شایعاتی درباره منتفی شدن آن هم وجود دارد.

باید دید درنهایت تصمیم سران تراکتور در راستای پوشش این نقطه ضعف چه خواهد بود و اهداف این تیم در ادامه بازار نقل‌وانتقالات زمستانی که شنیده می‌شود یکی دو بازیکن دیگر را هم به خدمت خواهند گرفت، محقق خواهد شد یا خیر؟

لینک کوتاه : https://khabaresobh.ir/?p=52551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.