• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
شهردار تبریز:

سازمان بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در افزایش نشاط اجتماعی جامعه دارند

  • کد خبر : 60639
  • 27 اردیبهشت 1403 - 15:27
سازمان بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در افزایش نشاط اجتماعی جامعه دارند
شهردار تبریز گفت: مشارکت فعال سازمان‌ بسیج شهرداری ها نقش موثری در عمل به رسالت اجتماعی و نشاط افزایی در شهرهای کشور دارند.

خبر صبح/ گروه جامعه:  «یعقوب هوشیار»شهردار تبریز در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان بسیج شهرداریهای مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: بر اساس  فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب، بسیج یکی از نهادهای مردمی است که نقش موثری در بسترسازی و نیل به تمدن ایرانی اسلامی ایفا می کند. برهمین اساس، سازمان‌بسیج در شهرداری ها با برنامه ریزی دقیق و احصا مسائل می توانند، نقش بی بدیلی در ایجاد بستر مناسب در بسیاری از فعالیت‌ها ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی مطلوب اقدامات بسیج شهرداری‌ها، افزود: اهتمام ویژه شهرداری‌ها به کارکردهای اجتماعی و ترویج و توسعه ورزش باهدف نشاط افزایی در بین جوانان از جمله محورهای است که سازمان بسیج شهرداری ها می‌توانند، مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و هماهنگی های سازمان بسیج شهرداری تبریز در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم‌های ملی و مذهبی، خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی در شهرها از دیگر موضوعاتی است که می تواند با هم افزایی بین نهادهای مختلف کاهش یابد.

«هوشیار» با بیان اینکه راهکارهای پیشنهادی جلسات هم اندیشی و خردجمعی روسای سازمان‌های بسیج شهرداری‌ها را می‌توان در مجمع کلانشهرهای کشور مطرح و بررسی کرد، گفت: مجمع کلانشهرهای کشور محفل مطلوبی برای واکاوی و اجرایی کردن راهکارهای سازمان بسیج شهرداری ها است.

گفتنی است، دومین همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان بسیج شهرداریهای مراکز استان‌های کشور  به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://khabaresobh.ir/?p=60639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.